Wednesday, January 19, 2011

MENTERI BESAR PRIHATIN


TELITI...Dato’ Seri Haji Ahmad mendengar penerangan ketika menaiki bot peronda Polis Marin yang berpengkalan di Bukit Kuang, Kijal

Keselamatan perairan negara menjadi keutamaan bagi setiap anggota polis marin. Tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan sentiasa dilaksanakan dengan penuh semangat dan berdisplin.


Berikutan itu, YAB Dato’ Seri Haji Ahmad Bin Said Menteri Besar Terenggan merangkap ADUN Kijal telah meluangkan masa baru-baru ini melawat anggota polis marin bagi memastikan kebajikan dan keperluan asas setiap anggota polis yang berpengkalan di Bukit Kuang, Kijal sentiasa mencukupi dan selesa.

Perjumpaan YAB Dato’ Seri bersama anggota-anggota polis turut disertai beberapa agensi yang berkaitan seperti Pejabat Daerah Kemaman, Majlis Perbandaran Kemaman dan Agensi Pembanguna Masyarakat Terengganu DUN Kijal.

Hal ini menunjukkan keprihatinan YAB Dato’ Seri kepada setiap lapisan masyarakat samaada rakyat biasa dan kakitangan kerajaan. Konsep “Merakyatkan Pentadbiran dan Pembangunan” Telah direalisasikan sendiri oleh beliau.

Oleh : Kedamaian ubi

KEMAMAN HARI INI

No comments:

Post a Comment