Monday, April 26, 2010

2000 sertai senamrobik juara rakyat


BERSEMANGAT… YBhg Toh Puan Norliza turut memeriahkan senamrobik bersama masyarakat setempat sempena Program Juara Rakyat

BUKIT KUANG 23 April
Program Juara Rakyat peringkat Daerah Kemaman telah diadakan pada 23 hingga 24 April 2010. Kg Bukit Kuang daripada Dun Kijal dipilih menjadi tuan rumah bagi program yang bertemakan NGO dan swata ini.

Pelbagai acara dirancang bagi memeriahkan program ini selaras dengan hasrat kerajaan untuk menjalankan program yang memberi impak kepada golongan sasaran.

Senamrobik menjadi acara sulung dan pembuka tirai bagi program tersebut, dengan dihadiri 2000peserta bersama Ybhg Toh Puan Norliza Binti Mahmud isteri kepada YAB Dato Menteri Besar Terengganu dan turut hadir pengerusi-pengerusi JKKK di Parlimen Kemaman dan ahli jawatankuasa UMNO Bahagian Kemaman.








Dalam sesi pagi program tersebut, turut diadakan program Walkathon bersama rakyat. Toh Puan Norliza berjalan bersama kepimpinan di Daerah Kemaman dan seramai 2000 masyarakat turut menyertai walkathon tersebut.

Setelah berakhir acara tersebut, semua peserta-peserta walkathon dihadiahkan sepohon pokok bunga orkid sebagai tanda kenang kenangan bagi Program JUARA RAKYAT Peringkat Daerah Kemaman ini


KEMAMAN HARI INI

No comments:

Post a Comment